nedeľa 8. februára 2009

Reakcie

" Keď som prestala piť mlieko a jesť mliečne výrobky, bolesti v nohách, rukách a na chrbtici sa postupne začali vytrácať. Začala som chodiť bez problémov a vrátila sa mi energia a sila. Moja chronická únava sa úplne vytratila a upravil sa mi spánok."
spolužiačka G.

"Moja dcéra vysadila mlieko a všetky mliečne výrobky. Niekoľkoročná migréna sa jej vytratila. Tento problém sme zvládli. Zdá sa to byť neuveriteľné. Riešenie tak jednoduché! Bolo však ťažké zistiť príčinu migrén. Teraz už vieme. Musíme to podať ďalej. Kto má uši nech počúva."
mama

"Dala som na odporúčanie a prestala som piť mlieko a jesť mliečne výrobky. Bolesti chrbta sa mi zmiernili takmer úplne. Začala som chodiť a fungovať.
Mária

www.potrintol.meu.zoznam.sk


"Pani, ani neviete aké dobro robíte, keď o týchto veciach hovoríte druhým! Povedala som dcére o našom rozhovore, čo sme posledne mali o mlieku a potravinovej intolerancii. Viete, moja dcéra roky trpela na ekzém. Keď prestala piť mlieko, ekzém sa jej stratil. Ďakujem Vám."
čašníčka z T.

"Po našom rozhovore som prestal piť mlieko. Pol roka som trpel ekzémom na nohe a nevedel som sa ho zbaviť. Po vysadení mlieka sa mi ekzém vytratil. Neuveriteľné."
Andrej

"Veľmi ďakujem! Dcéra prestala konzumovať mlieko a mliečne výrobky. Stratil sa jej ekzém a ustúpili migrény. Som Vám veľmi vďačná."
sestrička

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára